A început numărătoarea inversă! Mai sunt doar 7 zile până la cel mai important moment din viaţa voastră de până acum: nunta! Probabil emoţiile sunt uriaşe, iar stresul, la fel de mare şi nu ştiţi ce să faceţi mai întâi. Desigur că mai sunt lucruri de pus la punct, pe care nu aţi apucat să le aranjaţi până în prezent. Respiraţi adânc: prin această situaţie trec toate cuplurile. Specialişti în organizarea unor petreceri fără cusur, wedding plannerii de la Royal Palace Ballroom, aleasă „Locaţia de nunţi a anului 2022” de către I Success, vin cu sfaturi preţioase pentru viitorii miri.
STABILIŢI NUMĂRUL FINAL DE INVITAŢI
Pentru că întotdeauna vor exista oameni care se decid pe ultima sută de metri dacă vin sau nu la eveniment, nu uitaţi să îi sunaţi ca să aflaţi răspunsul final. Este indicat să insistaţi, pentru că doar atunci când veţi şti clar numărul total de invitaţi, veţi putea să stabiliţi şi câte mese vor fi la local, dar şi câte meniuri.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „O sală în care avem mese dezechilibrate nu va reprezenta o imagine prea plăcută. Gândiţi-vă ce înseamnă să aveţi la o masă de 12 persoane, doar 3 sau 4 invitaţi. Actualizaţi lista cu oaspeţi, apoi trimiteţi-o persoanei care se ocupă de detaliile aranjării meselor.”
Odată bifat acest aspect pe listă, discutaţi cu furnizorii pe care i-aţi contactat, cum ar fi fotografii, videografii sau formaţia şi DJ-ul, ca să verificaţi dacă fiecare în parte ştie ora de sosire la evenimentul vostru. Pot apărea oricând detalii de ultim moment. Partea bună în era tehnologiei este că un simplu mail ori telefon vor putea rezolva situaţiile, fără să faceţi drumuri suplimentare.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Dacă beneficiaţi de ajutorul unui wedding planner, cel mai probabil el se va ocupa de monitorizarea furnizorilor, astfel încât scăpaţi de o mare grijă! În acest caz, întrebaţi-l şi asiguraţi-vă că totul merge conform planului.”
PROBAŢI ŢINUTA!
Nu uitaţi ca, înainte de nuntă, să probaţi ţinutele: rochia sau, de ce nu, rochiile de mireasă, respectiv costumul de mire. Faceţi o… repetiţie generală cu câteva zile înainte de eveniment. Să aveţi în vedere inclusiv accesoriile şi pantofii, care, cel mai probabil, vor fi noi şi va fi nevoie să vă acomodaţi puţin cu ei, pentru ca apoi să îi purtaţi ore în şir. Ulterior, puneţi-le pe toate într-un loc sigur, dar, în acelaşi timp, la îndemână. Nu vreţi ca în ziua marii petreceri să le căutaţi ore în şir! Testaţi absolut tot ce puteţi, ca să fiţi siguri că vă veţi simţi confortabil în această zi cu totul specială.
VERIFICAŢI ACTELE DE CĂSĂTORIE
Îndreptaţi-vă atenţia şi către documente. Certificatul de căsătorie este obligatoriu la biserică. Dacă aveţi cununia civilă şi cea religioasă în aceeaşi zi, lucrurile pot fi mai simple: puteţi desemna pe cineva să aibă grijă de toate aceste acte. Nimic nu este mai dezamăgitor şi frustrant pentru cuplu decât să rateze slujba religioasă din cauza lipsei unui document.
FACEŢI O REPETIŢIE GENERALĂ
În ziua de dinaintea nunţii, sarcina unui wedding planner este să verifice dacă toate lucrurile sunt în ordine, printr-o repetiţie finală. Şi mirii pot face asta singuri, în lipsa unui specialist, ca să fie siguri că nu au uitat lucruri absolut esenţiale pentru bunul mers al marelui eveniment. Protagoniştii şi cel delegat să se ocupe de organizarea nunţii trebuie să planifice la minut absolut toate momentele: ei trebuie să ştie inclusiv ora exactă la care va fi servit tortul, de pildă.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Un astfel de moment le permite mirilor, domnişoarelor şi cavalerilor de onoare să parcurgă paşii de mai multe ori. Este, totodată, un prilej bun ca oamenii pe care vă bazaţi şi care nu se cunosc încă, să o facă. De la această repetiţie nu pot lipsi, sub nicio formă, mirii. Fiecare persoană trebuie să îşi ştie perfect rolul. În plus, pentru că totul se desfăşoară extrem de aproape, ca timp, de momentul evenimentului, ordinea procesiunii şi detaliile ceremoniei vor rămâne proaspăt întipărite în mintea participanţilor.”
BAGAJUL PENTRU LUNA DE MIERE? ESTE TIMPUL SĂ ÎL FACEŢI!
Tot în această săptămână este timpul să vă apucaţi să adunaţi cele mai importante lucruri pentru etapa de după nuntă: luna de miere şi, totodată, cea mai aşteptată vacanţă a cuplului. Mulţi miri sunt îngrijoraţi că o să uite să pună în bagaj lucruri absolut esenţiale.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Porniţi de la următoarele aspecte – verificaţi condiţiile meteo ale destinaţiei alese, citiţi regulile impuse de compania aeriană cu care veţi zbura, dacă plecaţi departe de casă, şi acordaţi atenţie cazării, pentru a vedea la ce obiecte puteţi renunţa, pentru că le găsiţi deja acolo. Luaţi în considerare necesarul vostru, al mirelui şi elementele voastre comune, cum ar fi paşapoarte, alte acte, bani sau bilete de călătorie.”
Dar nu uitaţi nici de câteva obiecte care ar trebui să se găsească în orice bagaj, fără să vă bazaţi că le veţi găsi şi la destinaţie, cum ar fi şerveţele, ghiduri turistice, loţiuni de plajă sau o mică trusă de prim ajutor, care să conţină medicamentele uzuale!
PREGĂTIŢI MĂRTURIILE
Cu siguranţă aveţi şi cadouri pe care vreţi să le oferiţi celor dragi. Mărturiile sunt modul prin care le puteţi mulţumi invitaţilor că vă sunt aproape într-un moment atât de special pentru viaţa de cuplu. Sunt un soi de suveniruri, care pot îmbrăca diverse forme: flori de cristal, accesorii personalizate, mici bibelouri.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Ar fi bine ca mărturiile alese să îmbine latura simbolică şi cea practică. Nu uitaţi ca ele să ţină cont de tematica nunţii. În acest fel, le veţi oferi invitaţilor o poveste completă. De pildă, dacă aveţi un decor marin, puteţi apela la mărturii inspirate de unicitatea lumii apelor.”
Mărturiile pot fi oferite la intrare, în momentul în care sosesc invitaţii, dar pot fi aşezate şi pe mese, pentru ca oaspeţii să le descopere singuri. Ca să nu le uitaţi în ziua evenimentului, ar fi bine să le puneţi la un loc cu celelalte obiecte esenţiale pe care o să le aveţi la voi, la nuntă.
Dacă vreţi o nuntă fără griji, apelaţi la adevăraţii specialişti în organizarea unor astfel de evenimente! Royal Palace Ballroom vă poate ghida alegerile, pentru a vă bucura de o nuntă pe gustul vostru, dar în acelaşi timp, care să respecte cele mai noi tendinţe din industrie.
Găsiţi localul exclusivist la un pas de Capitală, pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/
Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS