Oamenii falși creează spectacole false ale luxului
Designerul ne atrage atenția că în 2023 sunt o mulțime de personalități care sunt greu de recunoscut la un eveniment sau pe stradă. De ce arată atât de diferit în viața reală comparativ cu imaginile editate și postate pe social media, bănuim cu toții. Onur Osman ne spune direct că filtrele aplicate pozelor și chiar pozele cu excursii imaginare au devenit tot mai accesibile încât, dacă nu ești atent, poți crede că oricine poate fi orice.
Designerul excentric Onur Osman ne învață un truc important. Când vrem să știm cum arată un om de fapt trebuie să ne uităm la cum arată el în videouri sau în pozele de la evenimente, poze postate de presă sau de terțe persoane. Acest test cu siguranță ne va dezamăgi în multe cazuri.
Onur Osman a spus de multe ori că el arată exact ca în poze indiferent unde s-ar întâlni cu fanii lui, în aeroport, la un eveniment sau într-o călătorie în orice colț al pământului.
Brandul ca spectacol este doar timbrul imposturii
Designerul excentric a indicat un alt domeniu al fițelor aferente imposturii în zona celebrităților, brandul. Onur Osman a explicat de mai multe ori în diverse interviuri și articole că brandul nu este un moft și nu este o defilare.
Orice om peste un statut social, orice reprezentant al culturii și artei înalte a prezentului din orice țară civilizată ar avea obiecte vestimentare și accesorii din branduri celebre, pentru că aceste elemente sunt normale peste un anumit nivel financiar sau pentru anumite roluri sociale.
Designerul român călătorește extrem de mult, participând la multiple evenimente internaționale alături de oameni importanți pentru cultura sau mediul de afaceri al prezentului, susținând că nu a văzut niciodată oameni care fac din brand un spectacol, cum se întâmplă în țările sărace, cu oamenii care mimează luxul sau care s-au îmbogățit peste noapte și nu au încă o cultură generală care să integreze corect obiectele de lux în viața lor.
Cu alte cuvinte, este normal ca un doctor, un profesor, un inginer, un parlamentar sau un om de afaceri să aibă obiecte vestimentare foarte scumpe, dar este un semn al sărăciei culturale sau morale ca oricare dintre aceștia să se laude vreodată cu ele. Onur Osman ne explică singura excepție, aceea când sursa de venit a unui om este reclama plătită de un anumit brand pentru a promova un anumit produs de lux.
COMMENTS