Se apropie marele eveniment din viaţa de cuplu şi simţiţi deja cum stresul vă acaparează: dacă nu este totul gata la timp? Dacă decorul nu se va ridica la înălţimea aşteptărilor? Dacă rochia de mireasă nu vă mai place aşa de mult ca atunci când aţi cumpărat-o? Toate pot fi motive care pun pe umerii viitorilor miri o presiune imensă. Cumulul de emoţii negative şi pozitive care cuprinde îndrăgostiţii este perfect normal, doar că nu ar trebui să îl lăsaţi să vă împovăreze, altfel riscaţi să nu vă mai bucuraţi pe deplin de moment. Şi ar fi mare păcat… Consultanţii de la Royal Palace Ballroom, locaţia de evenimente a anului 2022, potrivit I Success, vă împărtăşesc câteva tipsuri pentru o nuntă la care stresul… nu este invitat!
PLANIFICAŢI TOTUL DIN TIMP, CU AJUTORUL UNUI WEDDING PLANNER
Ce ar fi să aveţi alături, pe tot parcursul organizării evenimentului, un specialist care este la curent cu toate tendinţele, cunoaşte furnizori şi ştie să rezolve lucruri apărute pe nepusă masă? Primul pas să aveţi parte de o nuntă fără stres este să apelaţi la un wedding planner, acel… magician de care aveţi nevoie în perioada premergătoare evenimentului şi în timpul său!
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Cu ajutorul unui wedding planner economisiţi nu doar timp preţios, ci şi bani. Odată stabilit un buget, specialistul va face tot posibilul să se încadreze în acea sumă. El are relaţiile stabilite cu diverşi furnizori, poate obţine reduceri, vă poate crea un decor spectaculos, în funcţie de dorinţe şi de tendinţe, va lua în considerare numărul şi tipul de invitaţi şi, în plus, va avea grijă ca localul să arate impecabil şi după încheierea evenimentului.”
Tot prin intermediul unui wedding planner aveţi acces simplu şi la servicii extra, pe care localul nu le acoperă, cum ar fi, de pildă, cele foto-video, un band sau barurile specializate care vor încânta invitaţii.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Este absolut liniştitor când știi că un specialist se poate ocupa de toate detaliile urgente şi de toate întâlnirile de ultim moment. Cuplului îi mai rămâne doar să se concentreze pe discuţia cu diverşi invitaţi sau pe vestimentaţia din ziua nunţii.”
Pentru că există zeci de decizii esenţiale de luat, este important să începeţi planificarea evenimentului cu 12 luni înainte de marea petrecere, recomandă consilierii Royal Palace Ballroom. Astfel, veţi avea timpul necesar să vedeţi şi să evaluaţi toate opţiunile disponibile.
NU UITAŢI SĂ ADUCEŢI PANTOFII PENTRU DANS!
Oricât de mult v-ar plăcea pantofii aleşi pentru rochia de mireasă este puţin probabil să reuşiţi să staţi ore în şir încălţată astfel, mai ales dacă tocul nu este tocmai prietenos. De aceea, una dintre recomandările specialiştilor Royal Palace Ballroom pentru a preîntâmpina micile neplăceri ar fi să vă cumpăraţi şi o pereche de pantofi de rezervă! Mai comodă decât cea iniţială, va fi perfectă pentru dans şi vă poate ajuta să vă bucuraţi din plin de ziua voastră! Fără durere, fără bătături.
KIT DE URGENŢĂ, SALVAREA MIRESEI
Şi tocmai pentru a preîntâmpina micile sau… marile probleme care pot apărea pe parcursul zilei, specialiştii recomandă mireselor să aibă la îndemână o trusă de urgenţă! Ea trebuie să conţină o serie de lucruri indispensabile. Pentru că tot discutam puţin mai devreme despre pantofii problematici, niciodată nu trebuie să diminuaţi rolul unui plasture folosit la vremea lui! Nu uitaţi să adăugaţi în kitul de urgenţă şi o pilă: nimic nu este mai frustrant pentru o mireasă decât să îşi agaţe o unghie exact în cea mai importantă zi! O oglindă mică, o forfecuţă, deodorant, gumă, un spray, şerveţele uscate sau umede, precum şi o mică trusă de cusut pot fi şi ele necesare! Nu uitaţi nici de sănătate: ţineţi la îndemână medicamentele pentru durere, în cazul în care ceva v-ar putea strica bunadispoziţie!
REPETIŢIA ÎNAINTE DE EVENIMENT, UN PAS UTIL
Pentru a mai diminua din emoţii, puteţi încerca să faceţi o repetiţie a evenimentului cu câteva zile înainte de marea petrecere. Deşi nu este un pas obligatoriu în organizarea unei nunţi, specialiştii vă recomandă să nu îl omiteţi. Astfel, se depistează ce mai lipseşte din ecuaţia complicată a nunţii.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Rolul unui astfel de moment nu este de a reproduce fiecare detaliu al nunţii, ci de a vă face o idee în linii mari cu privire la aspectele esenţiale. În general, se apelează la această variantă cu o zi înainte de nuntă. Astfel, ordinea procesiunii şi detaliile ceremoniei vor fi proaspete în memoria celor implicaţi. Coordonatorul nunţii se va asigura că toate detaliile sunt trecute în revistă şi că fiecare lucru a fost repetat până a ajuns să fie executat perfect. Fără un wedding planner alături, sarcina aceasta migăloasă revine mirilor.”
Coordonatorul evenimentul sau, în lipsa lui, mirii trebuie să se asigure că ştiu inclusiv cât durează valsul, când vor fi servite mâncărurile invitaţilor sau pe câte ore se poate întinde evenimentul.
NUNTA TREBUIE SĂ REPREZINTE MIRII
Actorii principali ai nunţii sunt, desigur, mirii, aşadar, evenimentul trebuie să fie doar despre ei. Tocmai de aceea, este important să gestionaţi aşteptările familiei în ceea ce priveşte petrecerea voastră. Rudele şi prietenii pot avea multe păreri cu privire la felul în care trebuie să arate ziua voastră specială. Deşi este firesc ca ei să se implice în tot acest proces, trebuie să stabiliţi împreună cu ei până unde poate merge totuşi această implicare.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Deciziile esenţiale trebuie să le aparţină, în exclusivitate, mirilor. Cerinţele venite din exterior nu fac decât să streseze cuplul. Dacă ceva nu este reprezentativ pentru miri nu trebuie să existe la nunta respectivă! Este un principiu simplu şi, totodată, o modalitate excelentă de a elimina emoţiile negative.”
Dacă există anumite tradiţii pe care le-aţi sesizat la nunţile la care aţi participat în calitate de invitaţi, nu înseamnă că ele trebuie să se reflecte şi la evenimentul vostru. O nuntă trebuie să fie specială, întâi de toate, pentru cuplu. Vorbim despre o petrecere puternic personalizată şi individualizată, care aduce în prim plan gusturile şi dorinţele mirilor.
Nu în ultimul rând, pentru a gestiona stresul, nu uitaţi să zâmbiţi: timpul va trece atât de repede, încât este păcat să nu profitaţi de fiecare secundă a evenimentului vostru unic!
Specialiştii de la Royal Palace Ballroom sunt pregătiţi să vă fie alături pe tot parcursul organizării nunţii. Găsiţi localul exclusivist pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/
Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS