“De multe ori închizi ochii ca să-ţi imaginezi nunta perfectă. Imaginile prind contur şi vezi mese frumos decorate, o rochie superbă, prietenii şi familia zâmbind, muzica în surdină… La Royal Palace Ballroom îţi organizăm nunta mult visată!” – Echipa Royal Palace Ballroom
Aţi primit sau aţi dăruit inelul de logodnă? Aţi găsit naşii potriviţi? Aţi stabilit şi data nunţii? Înseamnă că intraţi în linie dreaptă cu pregătirile propriu-zise pentru cel mai important eveniment de până acum din viaţa voastră: Nunta!
Stresul din spatele organizării acesteia poate fi uriaş. Şi nu este de mirare. Aveţi de planificat o mulţime de aspecte într-un timp limitat și totul trebuie să fie exact aşa cum visaţi. Echipa Royal Palace Ballroom, un salon de evenimente diferit de orice alt loc de nuntă din Bucureşti şi din judeţul Ilfov, vă prezintă aspectele esenţiale de care să ţineţi cont pentru ca ziua nunţii să fie memorabilă, pentru voi, mirii, dar, desigur, şi pentru invitaţi!
SPUNE-MI CÂŢI INVITAŢI AI, CA SĂ-ŢI SPUN CĂTRE CE SĂ TE ORIENTEZI
Începeţi întotdeauna cu… începutul, bineînţeles! Nunta se planifică în etape, drept care faceţi paşi mici, dar siguri să vă realizaţi marele eveniment. Ca într-un puzzle, fixaţi mai întâi bugetul, pentru ca apoi să ştiţi şi pe cine veţi avea alături la nuntă. În funcţie de numărul de invitaţi, puteţi alege şi locaţia: mai mică şi cochetă ori mai încăpătoare şi excentrică!
Sala Royal din cadrul Royal Palace Ballroom pune accent pe eleganţă, aşa cum îi sugerează şi numele, şi dispune de 400 de locuri, pentru a vă asigura că îi aveţi aproape pe toţi oamenii importanţi din viaţa voastră. De obicei, rezervările se fac cu câteva luni în avans, pentru a şti că aveţi spaţiul asigurat. Este momentul în care trebuie să vă gândiţi şi la felul în care vreţi să decoraţi locul ales, dar şi dacă doriţi să optaţi pentru baloane, artificii ori gheaţă carbonică, elemente care pot da un plus de farmec evenimentului. Consultanţii Royal Palace Ballroom vă vor ghida în această călătorie unică, pentru a face cele mai bune alegeri:“Magia o regăsim în designul inedit, în candelabrele cu cristale de Bohemia care dansează în cascade unice şi în florile luxuriante care îţi taie răsuflarea. Suntem locul ideal pentru cuplurile care observă detaliile şi doresc ceva complet, atemporal şi unic.”
Tot aici, găsiţi şi un concept inovator pe piaţa serviciilor din România- nunta all inclusive, la care puteţi apela atunci când vreţi să reduceţi chiar şi cu 80% timpul acordat pentru organizare.
PRIMA IMPRESIE, DE NEÎNLOCUIT
Poate suna a clişeu, însă niciodată nu trebuie să lăsaţi la voia întâmplării detaliile care pot face diferenţa. Prinşi cu căutarea verighetelor, a rochiei de mireasă, a costumului de mire ori a buchetului perfect, deseori tindem să lăsăm la final aspectele pe care le considerăm secundare. Într-o nuntă însă chiar și lucrurile aparent mici sunt esențiale. Știați că până şi exteriorul localului, dar și intrarea în restaurant trebuie să le insufle invitaților sentimentul de „acasă”, de căldură, de loc primitor? Indiferent cât de impunătoare este construcţia unde organizaţi evenimentul, trebuie să ştiţi că niciodată nu strică să o personalizaţi: puteţi apela la jocuri de lumini, dar şi la aranjamente florale care să îmbrace cu gust locul de acces în restaurant. Este „poarta” către un spaţiu unde voi, în calitate de miri, vă veți bucura de toată atenţia celor dragi!
CE FACEŢI DACĂ NU AVEŢI DOMNIŞOARE DE ONOARE?
Întrucât nu s-a inventat încă un gadget care să ne permită să fim prezenți în mai multe locuri, în același timp, mirii trebuie să facă eforturi serioase pentru a-și bucura fiecare invitat cu prezența lor, în așa fel încât nimeni să nu se simtă ignorat. Pentru că se dovedeşte a fi o misiune grea să poți conduce fiecare persoană la masă, puteți opta pentru o soluție simplă, dar de efect în acest sens: bilete cu numele invitaţilor şi cu numărul mesei la care vor sta pot fi aşezate la intrarea în local, pe un panou. În acest fel, evitaţi crearea unei atmosfere haotice în sala de evenimente.
MENIUL, ATRACŢIA DE PE MESELE INVITAŢILOR
Deliciul invitaților, bătaia de cap a mirilor, meniul este unul dintre cel mai greu de stabilit aspecte de pe lista nunții, de aceea trebuie compus cu atenție și fără grabă. Specialiștii Royal Palace Ballroom vă pot ghida prin universul aromelor, pentru a fi siguri că alegeți fix acele preparate care vă sunt pe plac. Tot ei vin și cu câteva sfaturi: selectați întotdeauna meniul în funcție de anotimp. Dacă primăvara și vara este recomandat să vă axați pe mâncăruri ușoare, în sezonul rece puteți opta pentru preparate în care carnea este vedeta.
Royal Palace Ballroom vă pune la dispoziție o gamă de platouri tradiționale, dar și sofisticate, potrivite fiecărui gust. Dacă de la unele nunți nu pot lipsi sarmalele cu mămăliguță, de la altele, nu se face rabat de la fructele de mare.
Indiferent de alegere, nu uitați: la o nuntă mâncarea poate fi, pentru unii invitați, la fel de importantă precum muzica și dansul, așadar optați mereu pentru calitate, nu pentru cantitate.
ÎN RITMUL MUZICII…
Și pentru că tot am adus în discuție muzica, asigurați-vă că are cine să se ocupe de acest aspect deosebit de important atunci când organizați evenimentul. Fără ea, distracţia nu ar mai avea acelaşi farmec. Muzica poate transforma un eveniment reuşit în unul spectaculos, însă atunci când o alegeţi, ţineţi seama de faptul că fiecare invitat are propriile gusturi, deci încercaţi să nu limitaţi petrecerea la un singur gen muzical.
În acest sens, puteţi opta pentru un DJ, pentru un band ori pentru o formaţie de muzică populară sau, de ce nu, pentru toate trei, dacă bugetul vă permite! Pentru ca munca artiştilor să fie mai uşoară, puteţi crea o listă cu melodii preferate ori cunoscute pe care aţi dori să le auziţi la eveniment.
IMORTALIZAŢI MOMENTE UNICE
În topul listei de priorităţi atunci când vine vorba despre planificarea nunţii ar trebui să fie şi fotograful! Pentru mulţi miri este unul dintre cele mai importante aspecte şi asta pentru îşi doresc ca, peste ani, să revadă povestea nunţii lor în imagini şi să o arate, mai departe, copiilor şi nepoţilor!
Ceea ce trebuie să ştiţi este că un fotograf bun este acela care trece neobservat la marele eveniment. Practic, va surprinde exact momentele esenţiale şi pe cele pe care mirii poate le-au ratat: de la un un gest al unui invitat, la un surâs al altuia.
Din septembrie 2021, bunul gust în organizarea nunţilor şi-a găsit un nume- Royal Palace Ballroom! Consultanţii de aici sunt gata să vă ajute, pentru ca voi să vă bucuraţi de un eveniment fără cusur. O nuntă de neuitat începe întotdeauna cu profesioniştii la care apelaţi: „La Royal Palace Ballroom începe povestea voastră, iar noi suntem aici ca să vă transpunem dorinţele în realitate.”
Cea mai nouă locaţie de evenimente, situată la un pas de Bucureşti, vă aşteaptă pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov!
Aveţi la dispoziţie site-ul: https://royalpalaceballroom.ro/, dar şi pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/
Pentru informaţii suplimentare puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018
sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS