Cum aşezaţi invitaţii la mese, fără să creaţi supărări la nuntă?

Cum aşezaţi invitaţii la mese, fără să creaţi supărări la nuntă?

Crearea listelor de invitaţi este una dintre primele sarcini de care trebuie să vă ocupaţi atunci când vă organizaţi nunta! Ideal ar fi să anunţaţi persoanele dragi că doriţi să vă bucuraţi de prezenţa lor la eveniment cu două, trei luni înainte de marea petrecere. De îndată ce obţineţi confirmările, ar trebui să vă gândiţi şi cum aşezaţi la mese invitaţii, în aşa fel încât să nu creaţi frustrări, care ar putea distruge atmosfera de la nuntă. Specialiştii localului Royal Palace Ballroom vă prezintă principalele sfaturi de care puteţi ţine cont, ca să aveţi un eveniment reuşit şi… liniştit!

 

Evitaţi repartizarea ad-hoc!

Cum să aşezaţi invitaţii la mese ? Este o adevărată artă în spatele aranjării invitaţilor la mese, aşadar nu lăsaţi pe ultima sută de metri acest pas important în organizarea evenimentului, mai ales dacă veţi avea o petrecere cu peste 50 de invitaţi. Pentru a vă simplifica munca, puteţi să realizaţi, înainte de toate, o listă, în care să grupaţi pe categorii persoanele chemate: familia miresei, familia mirelui, prietenii miresei şi ai mirelui, domnişoarele şi cavalerii de onoare, invitaţii naşilor, pe cei ai părinţilor şi aşa mai departe. În acest fel, va reieşi mai simplu cum pot fi ei aranjaţi la mesele de la eveniment.

 

“Este esenţial să ştiţi dimensiunea meselor la care veţi aşeza invitaţii şi, de asemenea, să porniţi întotdeauna de la regula de aur – aşezaţi maximum 12 invitaţi la o masă, pentru ca fiecare persoană să se simtă confortabil şi să îi asiguraţi un spaţiu personal decent. Ar fi de preferat să existe o distanţă de 60 de centimetri între ei. Pentru a evita neplăcerile, vă transmitem că 8 persoane aşezate la o masă este imaginea ideală.”

(Echipa Royal Palace Ballroom)

Te-ar mai putea interesa: Nuntă fără stres, în câțiva pași simpli! Sfaturi de la consultanții Royal Palace Ballroom

Dacă nu există vreun istoric de conflicte între anumiţi invitaţi, recomandat este ca la mesele din imediata apropiere a prezidiului, acolo unde îşi găsesc locul mirii, naşii şi copiii lor, veţi aşeza familia şi rudele. Cât despre colegi şi prieteni, este ideal să îi aşezaţi la mese în funcţie de interesele comune: pasiuni şi meserii. Dacă nu se cunosc, mirii ar trebui să se ocupe de asta, la marele eveniment, astfel conversaţiile se vor lega mai uşor. În ceea ce priveşte copiii, dacă nu doriţi să îi aşezaţi la aceeaşi masă cu părinţii, puteţi opta ca ei să stea la o masă doar a lor. Veţi vedea că astfel se vor juca împreună, iar adulţii se vor putea bucura liniştiţi de petrecere.

 

„Invitaţii de vârsta a treia ar trebui aşezaţi cât mai departe de boxe, dar şi de ringul de dans, într-un loc mai retras, dar de unde să aibă cum să observe zonele de interes. Cei care se ocupă de filmări şi de fotografii ar trebui, de asemenea, să aibă locurile lor bine stabilite, eventual la o masă separată pentru a putea comunica facil.”

(Echipa Royal Palace Ballroom)

 

Cum indicaţi invitaţilor unde să se aşeze?

Cum vor şti invitaţii unde să se aşeze, pentru ca nunta să nu lase impresia de dezorganizare, în momentul în care cu toţii vor sosi, cel mai probabil, cam pe la aceeaşi oră? Aveţi la îndemână mai multe modalităţi pentru ca evenimentul vostru să arate impecabil şi din acest punct de vedere. În primul rând, puteţi apela la domnişoarele şi la cavalerii de onoare care pot conduce invitaţii la mese. Dacă nu vreţi să îi implicaţi în această etapă a nunţii, dar şi dacă nu vă place să… vă uitaţi la bani, puteţi să angajaţi hostesse profesioniste, care vor acompania oamenii. Dacă nici prima, nici a doua variantă nu vă surâd, nimc mai simplu!

 

„Mirii apelează des la panouri, plasate exact la intrarea în local, care indică exact schema sălii şi aşezarea la mese. La sosire, invitaţii nu trebuie decât să îşi arunce o privire pe listă, să identifice unde sunt aşezaţi, iar apoi să îşi ocupe locul în sală. Există foarte multe idei creative, în ceea ce priveşte design-ul acestui panou. Deseori el este conceput în acord cu tema întregului eveniment, pentru a se integra armonios în peisaj.”

(Echipa Royal Palace Ballroom)

 

 De asemenea, pe mese, lângă mărturii puteţi opta pentru cartonaşe cu numele fiecărui invitat, aşezate exact în dreptul farfuriei sale. Cartonaşul are, de fapt, dublu rol: poate fi folosit şi pe post de plic, pentru ca persoanele invitate la eveniment să lase în interiorul său darul de nuntă.

Numită „Locaţia de nunţi a anului 2022”, Royal Palace Ballroom este situată la doar un pas de Capitală, beneficiind de o sală spectaculoasă, dar şi de o grădină cu piscină, pentru cele mai frumoase petreceri din viaţa voastră!

Găsiţi localul exclusivist pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial:  https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/

Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0