Royal Palace Ballroom, Top Wedding Location, potrivit Galei Health, Beauty and Lifestyle, este pregătită să îţi găzduiască cele mai importante evenimente din viaţă! Iar dacă te simţi lipsit de inspiraţie atunci când vrei să organizezi cele mai distractive petreceri, cere sprijinul consilierilor şi urmăreşte cum evenimentul tău prinde contur! Cu un design inedit, cu candelabre din cristale de Bohemia şi cu flori luxuriante, Royal Palace Ballroom dă personalitate fiecărui eveniment!
Ce petreceri poţi organiza la Royal Palace Ballroom?
Nunta ta, concepută de un wedding planner
Lasă pe mâinile pricepute ale unui wedding planner cel mai important eveniment din viaţa de cuplu: nunta! Localul Royal Palace Ballroom a ajuns renumit pentru modul în care organizează marea petrecere. Cu o sală de bal având o capacitate de 350 de locuri, dar şi cu un spaţiu exterior cu piscină, locaţia este concepută şi pentru evenimentele de interior, dar şi pentru cele organizate sub cerul liber, în zilele călduroase de vară.
„Există opţiuni variate de set-up în sală, în aşa fel încât nunta să fie concepută exact aşa cum îşi imaginează mirii. Iluminarea ambientală şi aranjamentele florale asigură atmosfera romantică pe care îndrăgostiţii o caută. Punem la dispoziţie celor interesaţi şi conceptul de nuntă all inclusive, care cuprinde inclusiv acele aspecte mari consumatoare de timp pentru miri, precum decorul sălii şi al meselor. Ne dorim ca astfel îndrăgostiţii să se bucure de toată perioada de dinaintea nunţii, fără presiunea listelor interminabile de sarcini.”
(echipa Royal Palace Ballroom)
În plus, wedding plannerul vă va ghida alegerile la fiecare pas şi va fi alături de voi inclusiv în ziua cea mare: va stabili totul pe ore, în aşa fel încât nimeni şi nimic să nu vă strice petrecerea! Va coordona furnizorii şi serviciile şi se va ocupa inclusiv de acele mici reorganizări care se pot ivi exact în ziua nunţii!
Botezul, sărbătoarea vieţii, la Royal Palace Ballroom
O altă petrecere pe care Royal Palace Ballroom o poate găzdui este şi botezul! Dacă ai în plan şi acest eveniment, dar şi nunta, află că mai nou mirii optează pentru NUNTEZ, adică o petrecere 2 în 1, care îmbină cele două evenimente deosebit de importante, în cazul în care le doreşti a fi organizate exact în aceeaşi zi!
„Considerăm că primul mare eveniment din viaţa oricărui copil merită celebrat exact aşa cum trebuie, într-un cadru de basm! De obicei, apelăm la o tematică în jurul căreia organizăm întreaga petrecere. Poate fi vorba despre teme florale, teme jungle, teme inspirate de personajele Disney sau de diverse alte poveşti ori pentru tematica All White! Dacă vreţi să marcaţi inedit botezul, optaţi pentru o petrecere la piscină, o distracţie cu efect terapeutic garantat!”
(echipa Royal Palace Ballroom)
În acest caz, poţi apela la câteva aranjamente cu baloane şi flori plutitoare, care vor înfrumuseţa piscina. Mergi pe reţeta clasică, şi optează pentru trandafiri roz pudrat pentru mesele de cocktail, în cazul în care botezul aparţine unei fetiţe sau pentru trandafiri baby blue, dacă vorbim despre botezul unui băieţel. Nu ezita să apelezi şi un kids corner, pentru a-i ţine ocupaţi pe micii tăi invitaţi, pe toată durata evenimentului.
„Sala oferă un decor primitor, de bun gust, perfect pentru a aduna familia şi prietenii în această zi cu totul specială. Personalul nostru se va ocupa de toate detaliile organizatorice, de la decoruri, la meniuri adaptate invitaţilor de toate vârstele. Beneficiem de bucătărie proprie, astfel încât garantăm că toate preparatele sunt proaspăt făcute şi servite în condiţiile optime!”
(echipa Royal Palace Ballroom)
Majoratul, pasul spre maturitate, într-un cadru de vis!
Şi cei care împlinesc minunata vârstă de 18 ani pot opta pentru un majorat în cadrul aceleiaşi locaţii! Royal Palace Ballroom marcheză majoratul cum nu se poate mai frumos: vei fi înconjurat de toţi prietenii şi de familie, graţie capacităţii mari a sălii.
„De la decoruri trendy şi lumini de discotecă, până la DJ sau banduri şi meniuri delicioase, fiecare majorat sau petrecere aniversară organizată aici devine un moment memorabil! Completaţi deliciile cu un candy bar sau cu un lemonade bar. Spuneţi-ne cum vă închipuiţi distracţia, iar noi venim cu rezolvarea, dar şi cu sugestii!”
(echipa Royal Palace Ballroom)
Specialiştii Royal Palace Ballroom recomandă cocktail-uri care vor atrage toate privirile, dar care vor evita orice formă de tărie, pentru o petrecere colorată şi chic! Indiferent că va respecta sau nu o temă, o astfel de petrecere are nevoie de decoraţiuni. Baloanele sunt, fără dar şi poate, cele mai reprezentative pentru un majorat, laolaltă cu confetti, dar şi cu aranjamentele florale, în cazul fetelor. Totodată, aceste elemente vor constitui şi cel mai spectaculos decor pentru poze, căci un astfel de moment va fi, cu siguranţă, imortalizat de multe telefoane!
Evenimente corporate sau gale? Nicio problemă!
Royal Palace Ballroom oferă cadrul perfect şi pentru companiile care doresc să organizeze evenimente speciale, prin care să îşi celebreze angajaţii. Fie că este vorba despre conferinţe, seminarii, team building-uri sau gale de premiere, sala este echipată cu tehnologie de ultimă generaţie şi poate fi configurată ca să răspundă tuturor nevoilor clienţilor!
„De ani întregi, Royal Palace Ballroom se bucură să fie gazda unor evenimente de succes, precum şi a galelor de renume, Health, Beauty and Lifestyle, marca I Success, care premiază realizările notabile din mediul antreprenorial românesc şi nu numai. Suntem onoraţi să transformăm concepte în sărbători memorabile!”
(echipa Royal Palace Ballroom)
Dacă şi tu ai în plan evenimente corporate, iată câteva motive pentru care să organizezi o astfel de distracţie – la final de an sau în preajma sărbătorilor: petrecerile corporate aduc împreună colegii de muncă, într-un cu totul alt loc faţă de comunul birou. Totodată, reprezintă prilejul excelent de a face bilanţul realizărilor ultimelor luni, pot motiva angajaţii pe viitor să devină şi mai productivi şi sunt un cadru ideal de networking şi de dezvoltare a relaţiilor cu partenerii.
Experţi în organizarea nunţilor, botezurilor şi petrecerilor, specialiştii de la Royal Palace Ballroom îţi pot ghida alegerile, pentru un eveniment de bun gust. Găseşti localul exclusivist la un pas de Capitală, pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/
Pentru informaţii suplimentare, poţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau poţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS