Se apropie finalul de an! Pași pentru organizarea unei petreceri corporate de succes

Se apropie finalul de an! Pași pentru organizarea unei petreceri corporate de succes

„Fie că vorbim despre o elegantă cină de gală, un cocktail sau o recepție rafinată, o lansare de produs sau o decernare de premii, Royal Palace Ballroom va organiza pentru dumneavoastră un eveniment corporate memorabil.” – Echipa Royal Palace Ballroom –

Bilanț după sute de zile de muncă, stresul unui început, care se află după colț, gândul care fuge tot mai des la sărbătorile de iarnă și la familie. Toți sunt factori care fac orice final de an la serviciu mai dificil. Ca să vă motivați angajații, puteți să le oferiți o petrecere de neuitat înainte de Crăciun, astfel încât să îi ajutați să socializeze și altfel, decât printre teancuri de hârtii și responsabilități. Petrecerile corporate de final de an au devenit tot mai populare printre angajatori, din multe motive.

Royal Palace Ballroom, cel mai exclusivist loc de evenimente din nordul Capitalei, vă ajută să puneți pe listă toate detaliile importante, ca să fiți siguri că petrecerea voastră va fi un succes. Vă spunem din start: dacă locația este elegantă, iar mâncarea, delicioasă, sunteți cu un pas mai aproape de un eveniment memorabil!

 

PETRECERE CROITĂ ÎN JURUL UNEI POVEȘTI

Stilul clasic nu se demodează niciodată, drept care notați, ca pe vremuri, pe hârtie toate ideile pe care le aveți în minte sau concluziile la care ați ajuns după un brainstorming cu angajații. Fiecare poate avea propria viziune cu privire la felul în care trebuie să arate o petrecere cu adevărat frumoasă și în cadrul căreia să se simtă bine. Din discuții, va trebui să ajungeți la un numitor comun, în funcție de dorințele celor din jur. Un eveniment corporate poate fi construit în jurul unei teme sau nu. Dacă sunteți inventivi, puteți crea un nou concept de petrecere.

Printre cele mai populare teme sunt hippie, James Bond și bal mascat. Posibilitățile sunt însă nenumărate, iar consultanții Royal Palace Ballroom vor fi alături de voi, pas cu pas, pentru ca ideile voastre să devină realitate.

 

CE BUGET ALOCAȚI PETRECERII?

Probabil unui dintre cele mai importante aspecte ale organizării unei petreceri corporate ține de bugetul pe care îl aveți la dispoziție. El vă poate restrânge sau, din contră, lărgi posibilitățile. Esențial este să vă păstrați o marjă de eroare, pentru cheltuieli pe care nu le aveți în plan.

 

ALTE DETALII IMPORTANTE DE PUS LA PUNCT

O petrecere corporate nu este deloc simplu de organizat. În general, clienții Royal Palace Ballroom încep să concretizeze o idee chiar și cu jumătate de an înainte de eveniment. De ce? Pentru că există o mulțime de detalii extrem de importante care trebuie avute în vedere. Data la care veți organiza evenimentul, precum și numărul de invitați sunt esențiale. Odată bifate pe listă aceste aspecte, trebuie să începeți să căutați localul potrivit. Nu uitați că luna decembrie este aglomerată inclusiv pentru organizatorii de evenimente, deci trebuie să vă orientați relativ repede.

 

 

ANUNȚAȚI DIN TIMP PETRECEREA

Și tocmai pentru că în ultima lună din an fiecare dintre noi are o groază de planuri: goana după cadouri, stabilirea altor evenimente personale, este esențial să anunțați cu ceva timp înainte data exactă a petrecerii, în așa fel încât să fiți convinși că veți avea alături cât mai mulți dintre invitați. O petrecere corporate animată este un eveniment reușit!

 

FĂRĂ MUZICĂ NU EXISTĂ PETRECERE!

Ce ar fi însă un eveniment fără muzică? Un fiasco, desigur! Royal Palace Ballroom recomandă angajarea unui DJ, potrivit conceptului de petrecere pe care îl doriți. Cu un playlist bogat, cu siguranță acesta va aborda stiluri muzicale pe placul fiecărui invitat. Odată pornită muzică, este timpul pentru dans!

 

MÂNCAREA, DELICIUL SERII

Nici pauzele nu strică. Contactați serviciul de catering preferat pentru a vă bucura de mâncăruri nu doar de calitate, ci și pe gustul invitaților. Disponibilitatea firmei respective, posibilitatea unor sugestii culinare, pregătirea unor preparate speciale sau de nișă ar trebui să fie factori care să vă ușureze alegerea în fața căreia vă aflați.

 

CONDIMENTEAZĂ PETRECEREA…

Orice eveniment memorabil se construiește în jurul unei idei inedite, așa că de la o petrecere corporate nu poate lipsi interactivitatea. Nu uitați să vă gândiți la diverse jocuri ori concursuri care să implice toți invitații. Acest lucru va conferi dinamism petrecerii și va crea un mediu relaxat și relaxant, care va duce la îmbunătățirea relațiilor dintre angajați.

 

BENEFICIILE UNEI PETRECERI CORPORATE PENTRU COLECTIV

O astfel de petrecere îi va face, cu siguranță, pe angajați să se simte apreciați și să fie mai motivați la serviciu. Sunt concluzii la care au ajuns, de-a lungul timpului, și studiile. Cercetările arată că astfel de petreceri pot crește productivitatea angajaților, iar acest lucru se traduce printr-un business mai prosper, mai mulți clienți, servicii mai bune. Tot ele mai spun și că angajații vor crea un colectiv mai unit și mai prietenos. Este, de altfel, demonstrat că petrecerile corporate formează o cultură mai puternică în interiorul firmei respective. Punem, de asemenea, la socoteală și faptul că este mediul de networking perfect: furnizorii și partenerii invitați pot discuta și pot dezvolta relații profesionale.

Royal Palace Ballroom este locul de unde pornește magia. Consultanții noștri sunt gata să vă asculte ideile și să vină cu toate sugestiile necesare pentru ca un eveniment care se vrea a fi memorabil să fie cu adevărat astfel.

Cea mai nouă locaţie de evenimente, situată la un pas de Bucureşti, vă aşteaptă pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov!

Aveţi la dispoziţie site-ul Royal Palace Ballroom: https://royalpalaceballroom.ro/, dar şi pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/. Pentru informaţii suplimentare puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0